Ostukorv
Kogus:
Kokku:



DROPS LÕNGAD

UUS: REGIA SOKILÕNGAD

UUS: NOVITA SOKILÕNGAD

UUS: VARDAD, HEEGELNÕELAD

ROWAN LÕNGAD

UUS: ALPAKA LÕNGADE ALLAHINDLUS 30% KUNI 31.12.2017


KOMPLEKTID - LÕNG+MUSTER



Transport Põltsamaale postikuluta! Selleks vali transpordi viisiks "Tulen ise kaubale järgi". Teiega võetakse ühendust ja lepitakse kokku kauba kättesaamine.
DROPS lõngad 
Rowan lõngad

Kootud kindad, randmesoojendajad
Heegeldatud mänguasjad



Lõngad

1. Müügitingimuste kehtivus
1) Müügitingimused kehtivad www.sallike.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja OÜ Jussi Tooted (edaspidi Veebipood SALLIKE) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad SALLIKE  veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) Veebipood SALLIKE  jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.sallike.ee.

2. Hinnainfo
1) Ostudel, mille kogusumma jääb alla 60 euro, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. ( Itella SmartPost XS kapp 2,40 eurot ja S kapp 3,20 eurot; Omniva 3,50 eurot; Omniva postipakk Eesti Vabariigi piires - pakk elukohajärgsesse postiasutusse hind 4,10 eurot).
2) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 tööpäeva pärast tellimuse vormistamist).
3) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja veebipood SALLIKE  vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
4) Veebipood SALLIKE  jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.sallike.ee.
 
3. Tellimuse vormistamine
1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvi lingile.
3) Valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Kinnita tellimus".
4) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad ja vajutage lingile "Saada". Kauba eest saab tasuda ülekandega. Ülekandes peab olema viidatud ülekande aluseks oleva tellimuse numbrile.
AS SEB Pank: OÜ Jussi Tooted
IBAN CODE: EE281010220247970226 
SWIFT/BIC: EEUHEE2X

AS Swebank: OÜ Jussi Tooted
IBAN CODE: EE262200221063760108
SWIFT/BIC: HABAEE2X
 
5) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
6) Veebipoes sooritatud tellimused postitatakse 3 tööpäeva jooksul peale raha laekumist OÜ Jussi Tooted arvelduskontole.

4. Müügilepingu jõustumine
1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood SALLIKE andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood SALLIKE poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipoele SALLIKE tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 tööpäeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.
 
5. Kohaletoimetamine
1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood SALLIKE tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
4) Veebipood SALLIKE ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood SALLIKE ei saanud mõjutada ega ette näha.
 
6. Tagastamisõigus
1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Taganemisõigust ei kohaldata lepingule, mille esemeks on: a) sellise asja üleandmine, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi; b) sellise asja üleandmine, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt (VÕS § 53 lg 4 ).
2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus e-mailile: info.sallike@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. 
5) Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood SALLIKE on nõustunud kaubale ise järele tulema.
6) Veebipood SALLIKE tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Kui Tarbija taganeb tellimusest osaliselt, siis toimub transpordikulude tagastamine proportsionaalselt, vastavalt tagastatud kauba hulgale kogu tellimusest. Näiteks Tarbija tellis 3 asja ja neist ühe soovib tagastada, siis makstakse koos kauba hinnaga tagasi 1/3 kättesaamise postikulust.
7) Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab Tarbija.
 
8. Vääramatu jõud
1) Veebipood SALLIKE ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood SALLIKE ei saanud mõjutada või ette näha.

9. Isikuandmete töötlemine
1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
2) Veebipoel SALLIKE on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
4) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

10. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
1) Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.